Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
NVV-01/2024 - Pružanje usluge stacioniranja tegljača u luci Dubrovnik (Gruž) radi usluga tegljenja za razdoblje 24 mjeseca
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: LUČKA UPRAVA DUBROVNIK
Nacionalni registracijski broj (OIB): 51303627909
Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom
Glavna djelatnost: Opće javne usluge
Adrese
Poštanska adresa: Obala pape Ivana Pavla II. 1
Poštanski broj: 20000
Mjesto: Dubrovnik
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Cvija Oberan Borojević
E-pošta: nabava@portdubrovnik.hr
Telefon: +38520 313333
Internetska adresa: https://www.portdubrovnik.hr/
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom osmog (8) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Pružanje usluge stacioniranja tegljača u luci Dubrovnik (Gruž) radi usluga tegljenja za razdoblje 24 mjeseca
Opis postupka: Predmet nabave je nabava usluga - Usluge stacioniranja tegljača u luci Dubrovnik (Gruž) radi usluga tegljenja za razdoblje 24 mjeseca
Predmet nabave je detaljno opisan u Prilogu – Tehničke specifikacije predmeta nabave i Prilogu –Troškovnik koji je sastavni dio ove dokumentacije o nabavi.
Evidencijski broj nabave: NVV-01/2024
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Usluge
CPV Oznaka: 63727100, Usluge tegljenja
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 650.000,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir jer javna nabava nije namijenjena fizičkim osobama
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom.
Prihvaćaju se elektronički računi
Rok, način i uvjeti plaćanja: Naručitelj ne predviđa plaćanje predujma (avansa).Naručitelj će plaćanja vršiti u jednakim mjesečnim ratama.Plaćanje se vrši u Eurima. Sukladno odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18) Naručitelj je obvezan zaprimiti e-Račun, a Izvođač ga izdati sukladno članku 7. navedenog Zakona te se situacije izdaju u formi e-Računa.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Iznos jamstva za ozbiljnost ponude iznosi:10.000,00 EUR-a
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
da je korisnik garancije LUČKA UPRAVA DUBROVNIK,
da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku.
U slučaju dostave jamstva za ozbiljnost ponude u vidu zadužnice ili bjanko zadužnice iste moraju biti potvrđene kod javnog bilježnika te ispostavljene sukladno Pravilniku o registru zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.).
Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, poštom ili dostavom u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno ovoj Dokumentaciji o nabavi.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od petnaest (15) dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Ponuditelj može dostaviti jamstvo u obliku novčanog pologa u traženom iznosu. Polog se u odgovarajućem iznosu uplaćuje u korist računa Naručitelja IBAN: HR12 1001 0051 8630 00160; Model i poziv na broj: HR64 9725-51343-oib uplatitelja;
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude ev.broj nabave: NVV-01/2024.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudu.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, iz jamstva mora biti razvidno da se jamstvo izdaje u ime zajednice ponuditelja.
Jamstvo mora glasiti na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također slučaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude može biti dostavljeno na način da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj udio u ponudi.
U slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije primjenjuju se pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for Demand Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).
Strateška nabava
Predmet nabave obuhvaća društveno odgovorne aspekte
Primjena društveno odgovornih aspekata na:
Kriterij za odabir ponude
Tehničke specifikacije
Primjena društvenog cilja na:
- Ostalo
Predmet nabave obuhvaća ekološke aspekte
Primjena ekoloških aspekata na:
Kriterij za odabir ponude
Tehničke specifikacije
Utjecaj na okoliš kroz:
Sprečavanje i kontrola onečišćenja
Ostalo
Predmet nabave obuhvaća inovativne aspekte
Primjena inovativnih aspekata na:
Kriterij za odabir ponude
Tehničke specifikacije
Inovativno stjecanje se ostvaruje kroz:
- Nabavljeni su radovi, roba i usluge ili novi ili znatno poboljšani u odnosu na radove, robu odnosno usluge već prisutne ne tržištu.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Tehnička i stručna sposobnost
- Popis glavnih usluga
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Pružanje usluge stacioniranja tegljača u luci Dubrovnik (Gruž) radi usluga tegljenja za razdoblje 24 mjeseca
Opis nabave: Predmet nabave je nabava usluga - Usluge stacioniranja tegljača u luci Dubrovnik (Gruž) radi usluga tegljenja za razdoblje 24 mjeseca
Predmet nabave je detaljno opisan u Prilogu – Tehničke specifikacije predmeta nabave i Prilogu –Troškovnik koji je sastavni dio ove dokumentacije o nabavi.
Namjena
CPV Oznaka: 63727100, Usluge tegljenja
Dodatna CPV oznaka: 63727100, Usluge tegljenja
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Područje Lučke uprave Dubrovnik
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Trajanje okvirnog sporazuma
Rok završetka izvršenja je 24 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 02.01.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor je podložan obnavljanju.
Maksimalan broj obnavljanja: 2
Opis obnavljanja: Za vrijeme trajanja Okvirnog sporazuma naručitelj planira sklopiti dva godišnja ugovora o javnoj nabavi. Prvi ugovor sklopit će se za razdoblje od godinu dana (12 mjeseci) na temelju uvjeta iz ove Dokumentacije o nabavi, Okvirnog sporazuma i ponude odabranog ponuditelja.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 650.000,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 90 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Kriterij KVALITETA PLOVILA (Kvaliteta plovila - tehničke karakteristike – Vučna sila plovila (Bollard Pull)) | 10 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 12.11.2024.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 18.12.2024. Vrijeme: 10:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 90
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 18.12.2024. Vrijeme: 10:00
Mjesto : OBALA PAPE IVANA PAVLA II, 20000 Dubrovnik
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe.
U postupku otvaranja pravo aktivnog sudjelovanja imaju samo ovlašteni predstavnici naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.